点评:Wij hebben een jaarkaart gekocht tegen een fijne prijs. Het park is voor jonge kinderen leuk, hoewel het onderhoud op sommige plekken echt wel beter zou moeten. Wat mij echter vooral tegenviel was dat je als jaarkaart houder bij ieder bezoek € 6,50 verplicht moet betalen voor eten en drinken op het park. Dit is overigens vooraf bekend. Het eten en drinken was uiterst beperkt verkrijgbaar op het park en maar op een paar locaties. Ik vond dit zeer onder de maat. In het verleden ben ik met kleinzoon hier geweest en kon je overal eten krijgen en lekkere dingen van frietjes tot frikandel enz. Jammer dat dit zo is afgegleden. Ik vind het prima als ik op het park iets wil eten om daarvoor te betalen, maar nu betaal ik eigenlijk voor niks. Daar komt nog bij dat ik voor te parkeren ook nog eens € 9,00 moet betalen. Dus ondanks de jaarkaart zijn wij per bezoek nog eens € 22,00 extra kwijt voor eten en parkeren(eten en drinken kan je het echt niet noemen) ik denk dat ik ondanks de jaarkaart niet meer zal gaan en liever van mijn jaarkaart voor Gaiapark gebruik maak. Overigens zelfde prijs maar geen extra kosten behalve 6€ parkeren.
翻译:我们以优惠的价格购买了年票。公园对小朋友来说很有趣,虽然有些区域的维护确实需要改进。然而,最让我失望的是,作为年票持有者,每次来公园都必须额外支付6.50欧元的餐饮费用。顺便一提,这一点事先是已知的。公园里的食物和饮料种类极其有限,而且只有少数几个地方有售。我觉得这非常不合格。以前我和孙子来这里玩的时候,到处都能买到吃的,从薯条到炸肉丸等等,各种美味应有尽有。现在的情况真是令人失望。如果我想在公园里吃点东西,付费是可以接受的,但现在我基本上是在白花钱。除此之外,我还要支付9.00欧元的停车费。所以,尽管买了年票,我们每次来公园还要额外花费22.00欧元在餐饮和停车上(这根本不能算是餐饮)。我觉得即使买了年票,我也不会再去那里了,我宁愿把年票用在盖亚公园。顺便说一句,价格一样,除了6欧元的停车费之外,没有其他额外费用。